یکشنبه ۱۸ شهریور ۰۳

مهمترین ویژگی‌های یخچال فریزر ساید بای ساید

۲۷ بازديد

 

مهمترین ویژگی‌های یخچال فریزر ساید بای ساید

 

یخچال های ساید بای ساید محصولات ارزانی نیستند که بخواهیم با عجله خریداری کنیم. قبل از خرید باید با ویژگی های اصلی آن آشنا شویم و نک های مهم را بدانیم تا برای خرید خود احساس تاسف نکشیم.

 

سامسونگ و ال جی، بوش، داویو، اسنوآ و کولرهای ساید بای ساید ممکن است از نظر طراحی، مشخصات و فناوری های مورد استفاده متفاوت باشند، اما در هنگام خرید همه، نقاط مشابهی برای در نظر گرفتن وجود دارد.

 

اگرچه این ها در قیمت طرف بسیار موثر هستند، اما به عنوان مثال قیمت یخچال-فریزر ال جی می تواند کم و بیش از یک مدل مشابه در سامسونگ باشد. به همین دلیل پس از مسئله بودجه و قیمت باید از ویژگی های مختلف این محصول آگاه باشید تا سال ها از خرید خود خوشحال باشید.

 

بنابراین قبل از خرید باید به خوبی با ویژگی های این محصول آشنا شده و از نزات مهم برای به دست آوردن آن بدانید تا پولی که از تلاش به دست آورده ای به هدر ن رود. بعد، ما بیشتر به این موارد نگاه می کنیم.

ظرفیت یخچال و فریزر در کنار هم

 

شاید یکی از دلایل اصلی که چرا بسیاری از مردم می خواهند در کنار هم بخرند، توانایی خوب آنهاست. معمولاً خانواده های بزرگ یا کسانی که فکر می کنند غذای زیادی برای این مدل انتخاب می کنند. به طور معمول حجم و ظرفیت کولر جانبی در سراسر جهان ثابت شده و توسط پا تعیین می شود. در واقع همگی از نظر عرض و ارتفاع با هم برابرند و عمق دستگاه مهم است که قابلیت آن را تعیین می کند. همین چیز بر قیمت یخچال تاثیر می گذارد.

تکنولوژی خنک کننده پهلو به پهلو

 

همه ما به دنبال یخچال فریزر قدرتمند با ظرفیت خنک کننده خوب است. اما احتمالا تا امروز نمی دانستید که این دستگاه می تواند چهار مدل سیستم خنک کننده داشته باشد:

 

سیستم تهویه: این مدل مسئول توزیع متعادل دما و رطوبت در سراسر محفظه یخچال است و پس از باز شدن درها، دمای یخچال خیلی سریع به تعادل می رسد.

    ایستا: در این مدل سیستم خنک کننده بر اساس حفظ رطوبت کافی برای حفظ زندگی غذایی عمل می کند.

    بدون انجماد: در این سیستم غذا یخ نمی زند و دمای کافی در سراسر یخچال وجود دارد.

    یخبندان مضاعف: در واقع این سیستم ترکیبی از هیچ یخبندان و تهویه ای نیست و کولر جانبی فریزر با دو سیستم خنک کننده جداگانه کار می کند.

 

طراحی و مصالح مورد استفاده در ساخت یخچال

 

 

یخچال های ساید بای ساید عموماً کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند و مدل های گران تر از مواد بهتری ساخته می شوند. طبیعی است که به دنبال یک محصول با دوام و پرهزینه، نه حداقل به این دلیل که محصول خریداری شده همیشه در است و ما روز به روز با آن برخورد می کنیم. بدنه یخچال-فریزر فولاد ضد زنگ معمولاً از فولاد ضد زنگ ساخته می شود و می تواند با چرم پوشیده شود.

لیست محصولات سایت بکولند

مخلوط کن بکو - مشخصات قیمت خرید مخلوط کن بکو - وب سایت رسمی بکو

مقایسه محصولات - وب سایت رسمی بکو

چای ساز تمام اتومات هوشمند مدل BKK2213 بکو - قیمت چای ساز بکو - بکو لند

کاتالوگ محصولات - وب سایت رسمی بکو

یخچال فریزر بکو -قیمت یخچال فریزر بکو - وب سایت رسمی بکو

یخچال فریزر بکو 20 فوت سیلور مدل 140020 DS - قیمت یخچال فریزر بکو - بکو لند

یخچال فریزر بکو عرض 70 سفید مدل 520E21DW - قیمت یخچال فریزر بکو - بکولند

یخچال فریزر بکو عرض 84 استیل 161220DX - وب سایت رسمی بکو

یخچال فریزر بکو عرض 84 استیل مدل CN161230DX - قیمت یخچال بکو - بکولند

یخچال فریزر بکو عرض 84 سفید فریزر بالا مدل 168220DE - بکولند

یخچال فریزر بکو عرض 84 سفید مدل CN163223DE - قیمت بکو – بک

منبع :

https://bekoland.ir/product-category/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d9%82-%da%af%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%da%a9%d9%88/

https://bekoland.ir/product/%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%b8%d8%b1%d9%81%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a8%da%a9%d9%88-%d9%85%d8%af%d9%84-26422-x/

پشیتبانی کامپیوتر

۲۰ بازديد

 

s5_mp4y.jpg


امروزه زندگی انسان ها با تکنولوژی در هم آمیخته شده به طوری که کمتر کسی شیوه استفاده از تلفن همراه و کامپیوتر را نمی‌داند به همین دلیل استفاده از محصولات الکترونیکی به یکی از نیاز ها ما تبدیل شده است.

 اما همانطور که میدانید هر ابزار الکترونیکی روزی خراب می‌شود و یا نیاز به تعمیرات و خدمات کامپیوتری یا موبایلی دارد. در چنین مواقعی بهترین کار این است که با یک مرکز پشتیبانی کامپیوتری شبانه روزی در ارتباط باشید که در هر ساعت از شبانه روز کارشناسان فعال در حوزه های مختلف داشته و میتوانید مشکل دیوایس شما را رفع کند.

اما در صورتی که بر روی دستگاه خود اطلاعات محرمانه از شرکت یا خصوصی از خود داشته باشید آیا میتوانید دیوایس خود را برای تعمیر به دست هر خدمات کامپیوتری آنلاین بسپارید؟

آیا میتوانید برای تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ خود آن را در اختیار خدمات کامپیوتری غیر مجاز قرار دهید؟

پرسش های که در بالا به آن پرداخته شد، بخشی از سوالاتی که ممکن است به ذهن هر فردی، زمانی که با ارور با خطا در کامپیوتر روبرو شده است، پیش آمده باشد. برای پاسخ به این سوالات بهتر است ابتدا بیشتر با خدمات کامپیوتری آشنا شویم و بررسی کنیم که یک خدمات رایانه ای خوب شامل چه ویژگی های میشود.

 

پشیتبانی کامپیوتر 24 ساعته

اولین سوالی که ممکن است هر فردی زمانی که با خدمات کامپیوتری تلفنی و آنلاین روبرو میشود این است که پشتیبان کامپیوتر چیست و چه ویژگی های دارد؟

مرکز پشتیبانی کامپیوتری همانطور که از اسم آن مشخص است به معنای سازمانی است که میتواند علاوه بر راه اندازی کامپیوتر زمانی که دیوایسی با مشکل روبرو شود، به سرعت به رفع مشکل آن اقدام میکنند.

اکنون فردی که به عنوان پشتیبان کامپیوتر شناسایی میشود به این معنا است که فرایند عیب یابی و رفع مشکل کامپیوتر و تلفن همراه مسلط بوده و می‌تواند در کمترین زمان ممکن مشکل هر دیوایس را رفع کنند.

همچنین فعالیت پشتیبانی کامپیوتر شامل، رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر  و تلفن همراه میشود به طوری که فرد بتواند در کمترین زمان ممکن ایراد را شناسایی کرده و به رفع آن اقدام کند.

خوشبختانه شرکت رایانه کمک با دارا بودن کارشناسان متخصص در حوزه پشتیبانی کامپیوتری به راحتی می‌توانند مشکلات و ایرادات کامپیوتری و تلفن همراه را در کمترین زمان ممکن شناسایی کرده و رفع کنند.

بنابراین برای دریافت خدمات غیر حضوری عیب یابی و تعمیر کامپیوتر و موبایل با شرکت رایانه کمک در ارتباط باشید.

 

1 . پشتیبانی کامپیوتر تلفنی

رایانه کمک یک شرکت پشتیبانی و خدمات کامپیوتری تلفنی است و این امکان را به کاربران میدهد تا از راه دور به رفع مشکلات کامپیوتری خود اقدام کنند. با این کار کاربران زمانی که با هر گونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری در کامپیوتر یا تلفن همراه خود روبرو می‌شوند، میتوانند تنها از طریق یک تماس تلفنی به راحتی با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط بوده و مشکلات خود را از طریق تلفن رفع کنند.

کارشناسان فعال در رایانه کمک با تمام ایرادات و خطاهای کامپیوتری و موبایلی آشنا هستند و می‌توانند فرایند عیب یابی مشکل دستگاه شما را انجام داده و به رفع آن بپردازیم.از همین جهت کارشناسان رایانه کمک توانسته است در این 10 سال بودن در عرصه پشتیبانی و مشاوره رایانه، پاسخگوی مشکلات کامپیوتری بیش از میلیون ها کاربر درون کشور به صورت شبانه روزی باشند.

برای ارتباط با متخصص های فنی رایانه کمک کافی است از طریق شماره های 9099071540 یا 0217129 با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط بوده و مشاوره تلفنی و اینترنتی دریافت کنید.

البته توجه داشته باشید که تنها حوزه فعالیت کارشناسان رایانه کمک محدود به کامپیوتری و تلفن همراه نبوده و رایانه کمک در زمینه های رفع مشکل شبکه، پرینتر، مک، آیفون، بازی ویدیویی و... کارشناسان متخصص به خود را دارد و به صورت کامل حوزه تکنولوژی را پوشش میدهد.

 

2 . رایانه کمک رایگان

روش دیگر که میتوانید از خدمات غیر حضوری رایانه کمک، برای رفع مشکلات کامپیورتری خود بهره مند شوید استفاده از مشاوره رایگان در سایت اصلی رایانه کمک است.

در برخی شرایط ممکن است کاربران به تلفن ثابت و همراه دسترسی نداشته باشند  دقیقا در همین زمان با ارور کامپیوتری یا تلفن همراه روبرو شده باشند.خوشبختانه تیم کارشناسان رایانه کمک فکر این شرایط کاربران هم بوده و در سایت اصلی رایانه کمک بخشی به نام پرسش و پاسخ رایگان مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه راه اندازی کرده است تا کاربران فقط از طریق اینترنت با کارشناسان متخصص کامپیوتری در ارتباط باشند و بتوانند مشکلات دیوایس خود را از طریق اینترنت رفع کنند.

بخش مشاوره رایگان رایانه کمک به صورت آنلاین بوده و تمام کارشناسان رایانه کمک به آن دسترسی دارند در صورتی که یکی از کاربران عزیز ما با مشکل روبرو شده باشد میتواند سوال یا مشکل کامپیوتری یا تلفن همراه خود را در این بخش به صورت کامل بنویسد. پس از آن کارشناس متخصص به همان حوزه مشکل شما را بررسی کرده و در قالب یک پیام متنی راه حل را برای شما ارسال میکند.

با این روش به راحتی میتوانید از پشتیبانی کامپیوتری آنلاین رایانه کمک بهره مند شوید. برای اینکار تنها کافی است وارد صفحه خدمات کامپیوتر رایگان رایانه کمک شوید و برای مشاوره کامپیوتر رایگان در بخش نظرات مشکل یا سوال خود را مطرح کنید.

 

 

 

3 . رایانه کمک آنلاین تلگرام

و در آخر یکی دیگر از راه های ارتباطی با کارشناسان رایانه کمک میتوان به گروه تلگرامی رایانه کمک اشاره کرد که برای رفع ایراد و مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه کاربران بسیاری به آن رجوع میکنند. شرکت رایانه کمک برای ارائه خدمات بهتر گروه تلگرامی با آی دی (https://t.me/rk7129) راه اندازی کرده که کاربران که به شبکه های اجتماعی دسترسی دارند از طریق تلگرام به کارشناسان رایانه کمک در ارتباط بوده  مشاوره رایگان کامپیوتری دریافت کنند.

در گروه پرسش و پاسخ رایگان کامپیوتری رایانه کمک تمامی کارشناسان رایانه کمک با ID متفاوت حاضر هستند و در صورتی که فردی نیاز به پشتیبانی کامپیوتری نیاز داشته باشد تنها کافی است مشکل خود را در گروه مورد نظر مطرح نماید. پس از آن کارشناس متخصص به حوزه مشکل مطرح شده بررسی کرده و فرایند رفع ایراد را به کاربران توضیح می‌دهد.

به همین دلیل برای رفع مشکل کامپیوتر، تلفن همراه، شبکه، پرینتر و... میتوانید وارد گروه آنلاین تلگرام رایانه کمک شده و پشتیبانی رایانه ای رایگان دریافت کنید.

 

جمع بندی

و در آخر ممنونم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید در این مقاله قصد داشتیم تمام خدمات پشتیبان کامپیوتری آنلاین و حضوری رایانه کمک را به صورت تک به تک نام برده و به شرح آنها بپردازیم.

با این کار شرایط دریافت خدمات کامپیوتری رایکان و غیر رایگان هر بخش به صورت کامل بررسی شده است تا کاربران متناسب به شرایط خود بتوانند با اورژانس کامپیوتری رایانه کمک در ارتباط باشید.

بنابراین اگر با هر گونه مشکل یا سوال خاصی در زمینه (کامپیوتر، لپ تاپ، مک بوک، پرینتر، شبکه، مودم، تلفن همراه و...) روبرو شده اید، با خونسردی کامل از طریق یکی از روش های گفته شده با کارشناسان متخصص کامپیوتری رایانه کمک در ارتباط باشید

71398.irمنبع :

آیا برنده جنگ روسیه و اوکراین، بیت کوین خواهد بود؟

۲۲ بازديد

آیا برنده جنگ روسیه و اوکراین، بیت کوین خواهد بود؟

جنگ همیشه با فروش سنگین دارایی‌های پر ریسک از جمله سهام و کریپتوکارنسی نیز همراه بوده است.

افزایش تنش در اوکراین موجب شد که بیت‌ کوین از 45 هزار دلار تا 42 هزار دلار ریزش کند. کارشناسان معتقدند اگر محدوده 42 هزار دلار از دست برود حمایت بعدی 40 هزار دلار است. اما اگر محدوده 40 هزار دلار هم از دست برود احتمالا بیت ‌کوین سقوط بی‌سابقه‌‌ای را تجربه می‌کند.

همچنین برخی بر این باورند واکنش هیجانی بازار رمزارزها به جنگ افزایش عرضه است اما بعد از مدتی افزایش تورم می‌تواند به نفع این بازار تمام شود. درواقع بیت‌ کوین به عنوان سپر خوبی در مقابل تورم عمل می‌کند و همین موضوع هم استدلال طرفداران صعود بیت ‌کوین است.

شیوع بیماری کویید 19 و افزایش تورم در سراسر جهان دلیلی برای رشد بازار رمزارزها بود. اکنون بسیاری ادعا می‌کنند برنده این جنگ بیت‌ کوین خواهد بود.

تاثیر جنگ اوکراین بر بیت کوین

s5_7ojt.jpg

 

دولت اوکراین از کاربران توییتر درخواست کرد که از غیرنظامیان و سربازان این کشور حمایت کنند. در هفته اول جنگ اوکراین و روسیه، دولت اوکراین پذیرش بیت کوین، اتریوم و تتر را برای تامین مالی نظامیان و شهروندان این کشور آغاز کرد.

پس از تهدید روسیه به تصرف شهر کیف، دولت اوکراین از سازمان‌های بین‌المللی زیادی درخواست کمک کرد. اکنون حساب رسمی دولت این کشور در توییتر از مردم دنیا نیز درخواست ارسال کمک‌های مالی کرده است.

معاون نخست‌ وزیر اوکراین، میخائیلو فدوروف سه آدرس کیف پول رمزارزی را به اشتراک گذاشت و از جامعه کریپتو درخواست کرد کمک‌های خود را به این آدرس‌ها واریز کنند. آدرس‌های اعلام شده برای بیت کوین و اتریوم از طرف اکانت دولت و حساب معاون نخست‌ وزیر یکسان بوده؛ اما آدرس تتر اعلام شده از سوی نخست‌وزیر بر پایه استاندارد TRC20 است.

برخی از فعالان حوزه کریپتو از جمله ویتالیک بوترین در ابتدا به هک شدن حساب معاون نخست ‌وزیر مشکوک شدند. اما چند ساعت بعد تومیکا تیلمان، دیپلمات آمریکایی صحت این آدرس را تایید کرد. وی اعلام کرد برای تایید این حساب با وزیر کشور اوکراین نیز در ارتباط بوده است.

در طی جنگ روسیه و اوکراین، پناهندگان غیرنظامی اعلام کردند که دسترسی آن‌ها به پس‌اندازهای فیات و کارت‌های اعتباری خود دچار مشکل شده است. همچنین سازمان ملل نیز گزارش داده است که تا 26 فوریه بیش از 150 هزار اوکراینی نیز آواره شده‌اند. بسیاری از این آوارگان در کشورهای همسایه حضور دارند و نمی‌توانند از دارایی‌های فیات خود استفاده کنند.

بوترین یک پلتفرم خودگردان DAO را معرفی کرد.این در حالی است که سردرگمی‌های بسیاری برای ارسال کمک‌ها وجود داشت. تمرکز این پلتفرم خدمت‌ رسانی به شهروندان اوکراینی است.

پلتفرم UkraineDAO به رهبری نادیا تولوکونیکوا، با توسعه توکن‌های NFT پرچم اوکراین شروع به کار کرد. درواقع هدف این پلتفرم جمع‌آوری کمک‌های مالی و رمزارزی برای غیرنظامیان اوکراینی است.

در 24 فوریه در طی گزارشی، خبرگزاری Cointelegraph اعلام کرد که وزارت دفاع اوکراین نیز درخواست‌های بسیاری از شهروندان سایر کشورها برای ارسال کمک‌های مالی دریافت کرده‌اند.

درواقع سرعت، امنیت و ازان بودن فرایند انتقال موجب شده است که رمز ارزها گزینه‌ای مناسب برای حمایت از جنگ زده‌های این کشور باشد.

با شروع حمله روسیه به اکراین، بسیاری از چهره‌های شناخته شده دنیای کریپتو نیز تلاش‌های گسترده‌ای برای کمک به کشور اکراین انجام دادند.

سام بنکمن فرید، مدیر عامل FTXاز اولین کسانی بود که کمک‌های رمزارزی خود را برای این کشور ارسال کرد.

انتقال رمزارزها برای دولت اوکراین در شرایطی که نقل و انتقالات بانکی مسدود است درواقع قدرت و آزادی رمزارزها را نشان می‌دهد. اینکه مردم آزادانه از هر کجای دنیا بدون دخالت دولت‌ها و سیستم بانکی می توانند بیت کوین و سایر رمزارزها را انتقال دهند و کسی قادر به مسدود کردن این مسیر نیست می تواند موجب پذیرش بیشتر بیت کوین و رمزارزها در جهان شود.

اگر به دنیای ارز دیجیتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنیم به وبسایت ایران متا مراجعه کنید. در ایران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار می‌دهیم و از هیچ خبر جدیدی در این حوزه بی‌اطلاع نخواهید ماند.

 

 

خرید تجهیزات شبکه از فروشگاه اینترنتی رسیس شاپ

۲۸ بازديد

خرید تجهیزات شبکه از فروشگاه اینترنتی رسیس شاپ

مزیت خریداری دستگاه های فورتی نت بسیار زیاد و قابل تامل است. پنل کاربری دستگاه های این برند کاربرپسند بوده و به راحتی با شرکت در یک دوره آموزش کاربردی چند ساعته ، قادر به کار کردن با این دستگاه ها خواهید بود.

n5_9noe.jpg

 دیدگاه فورتی نت از ابتدا ارائه امنیت گسترده، یکپارچه و با کارایی بالا در زیرساخت فناوری اطلاعات بوده است و در همین راستا با ارائه محصولات متنوع، امنیت شبکه و محتوا را به بهترین نحو فراهم آورده است. این کمپانی متناسب با هر نوع نیاز در حوزه امنیت شبکه، محصولات اختصاصی مرتبط با همان نیاز را ارائه داده است که از جمله معروفترین آنها می توان به فایروالهای FortiGate که قابلیت مدیریت سایر محصولات فورتی نت و برند های دیگر را دارد، فایروال وب FortiWeb ، ابزار تجزیه و تحلیل امنیتی FortiAnalyzer،  سایر محصولاتی مانند FortiAP، FortiMail، FortiADC و ... که همه آنها را می توان به صورت متمرکز از طریق Fortimanager کنترل و مدیریت نمود، اشاره نمود. در گزارشهای ارائه شده توسط موسسه معتبر گارتنر، فورتی نت طی چندین سال گذشته توانسته در حوزه تجهیزات امنیتی، جایگاه خود را در بخش برندهای Leader حفظ نماید.

فورتی نت همواره در حال بهبود دستگاه های ارائه شده بوده و با معرفی محصولات جدید در هر سری، علاوه بر اضافه نمودن قابلیت های بیشتر، قیمت آن را نسبت به دستگاه مشابه در سری قبلی، کاهش داده است. برای مثال FG100F نسل جدیدتر مدل FG100E می باشد که توان خروجی آن به اندازه مدل FG200E بوده و علاوه بر ارائه دو پورت  10G و دو منبع تغذیه برق، از قیمت پایین تری نسبت به 200E برخوردار است.از جمله جدیدترین محصولات فورتی گیت میتوان به FG40F، FG60F ، FG100F و FG600E اشاره نموده که به ترتیب جایگزین های مناسبی برای دستگاه های FG80E، FG100E، FG200E و FG1000D هستند. برای مراکز داده مدل هایFG-1100E  با قیمت پایینتر جاگزین قویتری برای مدل  FG-1500D و نیز FG-2200E و FG-3300E به تازگی روانه بازار شده اند. شاهکار محصولات جدید فورتی نت به طور حتم مدل FG-1800F می باشد. این مدل که به تازگی معرفی شده از پردازنده NP7 بهره برده و با بهره گیری از پورت های پرظرفیت10G و 40G در حدود 195 گیگ خروجی در اختیار شما قرار دهد. این به این معنی است که نسبت به مدل مشابه در برند معروف سیسکو در حدود 10 برابر کارایی بیشتری خواهد داشت و برای بانکها ، شرکت های بیمه و ارائه دهندگان پهنای باند مناسب می باشد.

 

-  لایسنس محصولات فورتی گیت

با توجه به تحریم های اعمال شده علیه کشور عزیزمان ایران، برخی از کاربران ترجیح می دهند، به صورت آفلاین از فایروالهای خریداری شده استفاده نمایند. این بدین معنی است که دستگاه دیگر در معرض بلاک شدن قرار نداشته و هزینه خرید لایسنس آنلاین محصولات فورتی نت سالیانه نیز کاهش می یابد. اما دیگر به روز رسانی های امنیتی به صورت آنلاین توسط دستگاه دریافت نشده و مدیر شبکه می بایست پس از توزیع هر به روزرسانی به صورت دستی آن را به آن منتقل نماید. با توجه به اینکه تحت هر شرایطی این نوع به روز رسانی با تاخیر همراه است و کاربر نمیتواند به صورت مستقیم از فورتی نت فایل ها را دریافت نماید، خریداری محصول  و این به روزرسانی های حیاتی از شرکت ها معتبر که فایل های صحیح را با بالاترین سرعت ممکن در اختیار شما قرار می دهد بسیار حائز اهمیت می باشد. همچنین ارائه پنل FTP برای دریافت پچ های آپدیت، کار را برای شما آسانتر خواهد کرد.

این مساله در مورد تامین لایسنس های آنلاین از حساسیت بیشتری برخوردار است.در سالهای اخیر به تدریج راهکار های گذشته جهت فعالسازی لایسنس دیگر عملی نبود و دستگاه های متعددی در لیست سیاه شرکت فورتی نت قرار گرفته و به اصطلاح بلاک (Block) شده اند.قابل توجه آنکه به همین نسبت رفع این مشکل یعنی آنبلاک (Unblock) کردن نیز سخت تر و عملا امکان ناپذیر شده است. لذا در این خصوص می بایست از مشاوره و تخصص شرکت هایی بهره جست که تجربه کافی در این زمینه را داشته و بعنوان نمایندگان فروش محصولات فورتی گیت امکان ارائه راهکار های عملی برای دور زدن فنی تحریم ها را داشته باشد. به این ترتیب قیمت پایین تر در این زمینه نمی تواند اولویت اصلی انتخاب تامین کننده باشد. با توجه به فشار های اقتصادی شرکت هایی بدون انجام عملیات های دقیق و هزینه بر فنی طی سالهای اخیر اقدام به فروش این محصولات امنیتی با قیمت پایین نموده باشند اما عدم تجربه کافی و تمهیدات همه جانبه و لازم منجر به غیر فعال شدن دستگاه ها (بلاک شدن) گردیده که ضمن از دست رفتن لایسنس و ضرر مالی،  شبکه کاربران را با مخاطره جدی مواجه می سازد. بنابراین می بایست از طریق شرکت هایی اقدام به خرید و سفارش گذاری این محصولات تخصصی نمود که علاوه بر توانایی سفارش گذاری و خرید لایسنس به صورت مستقیم، از نیروی فنی و دانش تخصصی لازم برای فعال سازی اصولی آن نیز برخوردار بوده و احتمال بروز هرگونه مشکل را به حداقل برساند. بدیهی است که حفظ کیفیت در ارائه خدمات هزینه بردار بوده و از مولفه های تاثیرگذار بر قیمت می باشد.

 

- مزایای محصولات فورتی گیت

مزیت خریداری دستگاه های فورتی نت بسیار زیاد و قابل تامل است. پنل کاربری دستگاه های این برند کاربرپسند بوده و به راحتی با شرکت در یک دوره آموزش کاربردی چند ساعته ، قادر به کار کردن با این دستگاه ها خواهید بود. از آنجا که فورتی نت طیف وسیعی از محصولات را ارئه می نماید، برای مجموعه های بزرگ همچون پتروشیمی ها، این امکان را فراهم می اورد که شبکه ای حرفه ای از محصولات مختلف با برندی واحد داشته باشند که موجب تسهیل در مدیریت دستگاه های تحت شبکه خواهد شد. قیمت مناسب و اعتبار جهانی محصولات امنیتی فورتی نت، از دیگر مزایای قابل توجه می باشند که بی درنگ مجموعه های مختلف با هر اندازه ای از شبکه را به سوی خرید دستگاه های این برند سوق می دهد.

 

ورم لثه بعد از ایمپلنت

۳۰ بازديد

ورم لثه بعد از ایمپلنت

 

قطعا پر کردن جای خالی دندان ها می تواند زیبایی چهره فرد را افزایش دهد. با کاشت دندان به روش ایمپلنت می توانید عملکرد و و زیبایی یک دندان طبیعی را برای خود به ارمغان بیاورید.

به گزارش خبرگزاری موج، قطعا پر کردن جای خالی دندان ها می تواند زیبایی چهره فرد را افزایش دهد. با کاشت دندان به روش ایمپلنت می توانید عملکرد و و زیبایی یک دندان طبیعی را برای خود به ارمغان بیاورید. البته این روش نیز دارای کمی عوارض و ریسک نیز هست که بهتر است پیش از اقدام به کاشت ایمپلنت دندان با این موارد آشنا شده باشید.

عوارضی که ممکن است پیش بیاید کوتاه مدت و بلند مدت است. مطالعاتی که انجام شده است نشان داده است 95 درصد از بیماران با موفقیت و بدون هیچ گونه عوارض ایمپلنت دندان را انجام داده اند و لبخندی رضایت آمیز مراکز ایمپلنت را ترک کرده اند.

عمر مفید این روش حدود 25 تا 30 سال است که هستند بیمارانی که بیش از این مدت هم از ایمپلنت دندان استفاده کرده اند و رضایت کافی داشتند. همه این عوارض و ماندگاری پس از سلامت عمومی بدن بیمار به میزان مراقبت فرد بستگی دارد.

مهم ترین مزیتی که این روش نسبت به روش های مشابه خود دارد این است که عملکرد آن می توانند دقیقا مانند دندان طبیعی باشد و همین باعث شده است از بروز برخی مشکلات مانند مشکلاتی در تکلم و جویدن غذا دیگر در این روش حذف شده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برند های ایمپلنت دندان و هزینه آن می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان در تجریش

علت تورم بعد از کاشت ایمپلنت دندان چیست؟

اینکه بعد از کاشت ایمپلنت دندان حدودا 3 الی 5 روز تورم داشته باشید طبیعی است. این تورم ممکن است در این مدت به همراه کمی درد و احساس ناراحتی باشد که کاملا طبیعی است. در صورتی این درد باعث آزار و اذیت شما شد می توانید با مشورت و تجویز پزشک از مسکن هایی که مجاز هستید استفاده نمائید.

البته دو دسته از بیماران در این نوع کاشت احساس درد و ناراحتی بیشتری خواهند داشت: اولی افرادی که به صورت همزمان دندان های خود را کشیده  و بلافاصله کاشت ایمپلنت انجام دهند. دوم آن دسته از بیمارانی که انتهای ریشه دندان هایشان دارای کمی عفونت باشد.

در این دو صورت ممکن است باعث ورم لثه بعد از ایمپلنت، علت آبسه لثه بعد از ایمپلنت، سوزش لثه بعد از ایمپلنت و یا خارش لثه بعد از ایمپلنت شوند. این موارد رایج ترین عوارضی است که این دسته از افراد با آن روبرو می شوند.

اغلب بیماران تصور می کنند دلیل ورم لثه بعد از ایمپلنت تنها به خاطر عفونتی است که بعد از انجام ایمپلنت به وجود آمده است اما این تصور کاملا غلط است. زیرا عفونت بعد از انجام جراحی بسیار نادر است و روش هایی وجود دارد که می توان با استفاده از آن از بروز عفونت  لثه جلوگیری نمود. اغلب ورم لثه بعد از ایمپلنت دندان به دلیل برش و شکافی است که بر روی لثه باید برای کاشت ایمپلنت ایجاد شود. زمانی که برش و شکاف لثه انجام می شود بافتینرم لثه با خونریزی روبرو می شود و همین باعث ایجاد کمی ورم و کبودی در ناحیه جراحی می شود.

عوارض و نشانه های بیماری لثه بعد از کاشت ایمپلنت دندان چیست؟

از نشانه ها و عوارض کوتاه مدت لثه پس از ایمپلنت دندان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ایجاد خونریزی لثه
  • بروز عفونت لثه که به صورت نادر رخ می دهد.
  • بروز التهاب لثه
  • بیرون آمدن بیش از حد دندان در اثر تحلیل لثه
  • ایجاد فاصله ایجاد شده بین دندان و لثه
  • بروز بوی بد دهان

ایجاد مزه بد دهان

هر یک از علائم بالا را که مشاهده کردید بهتر است بلافاصلهبه پزشک معالج خود مراجعه کنید تا قبل از ایجاد مشکلی اساسی عوارض پیش آمده درمان شود. در صورتی که این نشانه ها کوتاه مدت باشد با دارو درمان می شود. اما اگر بیماری برای شما پیش آمده باشد نیاز به درمان اساسی است تا ایمپلنت شما را پس نزند و مشکلی برای شما پیش نیاید.

ورم لثه بعد از ایمپلنت را چگونه کاهش دهیم؟

پیش از آنکه به بررسی این بخش بپردازیم بهتر است بدانید با استفاده از کاشت ایمپلنت دیجیتال می توان این درد، تورم  و کبودی پس از کاشت را بسیار کاهش داد. اما در صورتی که ایمپلنت سنتی انجام بدهید میزان خونریزی، تورم و تغییر رنگ لثه بعد از ایمپلنت کمی بیشتر است و البته طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد. روش هایی وجود دارد که می توان با استفاده از آن میزان تورم پس از کاشت را کاهش داد.

کاهش درد ایمپلنت

شاید این برای شما سوال باید که برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟ یکی از رایج ترین راه حل هایی که می توان از آن برای کاهش دادن تورم لثه بعد از جراحی کاشت ایمپلنت انجام داد استفاده از کمپرس یخ است. بهتر است حداقل تا سه روز بععد از جراحی کاشت ایمپلنت از قرار دادن کمپرس یخ بر روی ناحیه ایمپلنت شده استفاده کنید.

 بهتر است غذاهایی که سفت هستند و ممکن است به ناحیه جراحی فشار زیادی وارد کنند را استفاده نکنید تا کمی این تورم کاهش پیدا کند. تا چند روز از مواد غذایی نرم و آب دار استفاده نمائید. البته میزان داغ بودن این مواد غذایی نیز می تواند تاثیر منفی بر ورم لثه شما بگذارد. روش های دیگری هم هستند که با استفاده از آن می توان التهاب و ورم لثه را کاهش داد. این راه حل ها عبارتند از:

بهتر است از خمیر دندان هایی که ضد باکتری هستند به صورت روزانه دو مرتبه استفاده نمائید تا بلکه کمی از تورم و التهاب این ناحیه کاهش یابد.

با استفاده از قرقره کردن آب نمک و یا استفاده از دهانشویه از تجمع پلاک در ناحیه جراحی و بروز عفونت جلوگیری کنید.

بهتر است در طول روز حداقل 2 مرتبه از ژل های دهانی استفاده نمائید.

با استفاده از سرنگ های مخصوص ژل دهانی را باید زیر ایمپلنت خود تزریق کنید تا ورم های بعد از کاشت کاهش یابد.

راه های تشخیص ورم لثه بعد از کاشت ایمپلنت دندان چیست؟

در صورتی که کاشت ایمپلنت دندان داشته اید  و دچار ورم لثه شده اید باید بدانید نشانه ها علائم آن تقریبا شبیه به بیماری های لثه ای است . در صورتی که به موارد زیر ابتلا شدید بهتر است بلافاصله با پزشک مشورت کرده و اقدامات لازم را انجام دهید. این نشانه ها عبارتند از:

در حین مسواک زدن لثه شما دچار خونریزی شود.

دچار خارش لثه بعد از ایمپلنت دندان شده باشید.

کمی احساس سوزش لثه بعد از ایمپلنت داشته باشید.

احساس درد در ناحیه اطراف جراحی کاشت ایمپلنت دندان داشته باشید.

هنگام غذا خوردن ایمپلنت شما کمی دچار لقی و جابه جایی شود.

احساس مزه بد در دهان خود داشته باشید.

دچار سفید شدن لثه بعد از ایمپلنت و یا تغییر رنگ لثه  بعد از ایمپلنت دندان شوید.