معرفی ایده برای فعالیت در اینستاگرام
ایده شماره 1: محصولات و خدمات خود را در اینستاگرام بفروشید
فروش خدمات و کالا یکی از رایج ترین راه های کسب درآمد نه تنها از طریق اینستاگرام، بلکه به طور کلی از طریق انواع شبکه های اجتماعی است. به عنوان یک قاعده، کاربر یک حساب شخصی ایجاد نمی کند، بلکه صفحه ای از فروشگاه خود را ایجاد می کند. البته نمی توان فقط پست های خسته کننده ای در مورد ورود مجموعه جدید کیف ها یا فروش ست های اتاق خواب گذاشت. فعالیت مناسب و حرفه ای تر را با استفاده از خدمات irpanel تجربه کنید.
محتوا باید جالب، جذاب، جذاب باشد. وبلاگ نویس باید یاد بگیرد که چگونه محصول خود را به درستی ارائه کند و خلاق باشد. ذکر قیمت الزامی است تا خریدار بالقوه بلافاصله متوجه شود که در یک فروشگاه واقعی اینستاگرام است. محبوب ترین حوزه های اینستاگرام عبارتند از:
- بلاگری
- لوازم آرایشی
- حیوانات
- گیاهان
- کالاهای خانگی
- آموزشی
- محصولات دست ساز
- گردشگری
- مجموعه های هدیه و کیک، میوه های عجیب و غریب.
مثلا شما زبان انگلیسی تدریس می کنید. برای جذب یک دوره از دانش آموزان، شما باید نشریات جالبی را نه تنها برای خود کشور منتشر کنید، که چشم اندازهای روشنی را باز می کند، بلکه نکاتی برای یادگیری زبان، راه های جالب برای تسلط بر الفبای پیچیده انگلیسی نیز دارد. هنگامی که یک مربی تناسب اندام می خواهد مشتریان را به کلاس های خود جذب کند، باید برنامه خود را با پست های ورزشی و روش های اصلی کاهش وزن کم کند.
- در اینستاگرام، مشترکین بیشتر جذب تصاویر می شوند: روشن، زیبا، غیر معمول. به انتخاب مواد تبلیغاتی توجه ویژه ای داشته باشید.
- متن نیز مهم است. اگر وظیفه تصویر جلب توجه شخصی است، پس توضیحات محصول باید او را در تصمیم گیری برای خرید تقویت کند.
- هنگام پردازش عکس ها، از فیلترهای ویژه ای که در اینستاگرام موجود است استفاده کنید. به یاد داشته باشید که این سرویس هنوز به عنوان یک پلت فرم اشتراک گذاری عکس قرار دارد، بنابراین جعبه ابزار آن همه چیز مورد نیاز شما را دارد.
- با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. مطمئن شوید که به تمام سوالات کاربران در مورد ویژگی های محصول یا ویژگی های خدمات پاسخ دهید.
- عکس های شخصی را به حساب تجاری خود اضافه نکنید. یاد بگیرید تبلیغات برند را از حریم خصوصی خود جدا کنید. بعید است که مصرف کنندگان آن را دوست داشته باشند اگر فید خبری شامل تصاویر سه فرزند شما که با خمیر شکلات آغشته شده اند در میان عکس های زیبای جواهرات دست ساز باشد. این برای یک آلبوم عکس خانوادگی عالی است و باعث لبخند خانواده شما می شود، اما مشترکینی که به کسب و کار شما علاقه مند هستند به آن نیازی ندارند.
- معیار را در تعداد انتشارات رعایت کنید. شروع به ارسال هرزنامه نکنید.
- به طور مداوم مخاطبان هدف خود را گسترش دهید.
ایده شماره 2: فروش تبلیغات در پیج
تبلیغات نه تنها موتوری برای تجارت است، بلکه ابزاری عالی برای کسب درآمد در شبکه های اجتماعی است. اصل کار بسیار ساده است. ابتدا کاربر با تبلیغ کننده مذاکره می کند. او سپس مطالب تبلیغاتی یا خلاقیت های سفارش داده شده را دریافت می کند، خودش یک ویدیو می گیرد یا یک مقاله تبلیغاتی می نویسد. سپس محتوا بر اساس برنامه زمانی مصوب یا به درخواست کاربر در صفحه منتشر می شود.
ایده شماره 3: فروش عکس در اینستاگرام
فقط عکاسان و طراحان گرافیک حرفه ای مجاز هستند که مهارت کار در برنامه های خاص را داشته باشند. اگر واقعاً این گزینه را دوست دارید، ابتدا باید آموزش را طی کنید که بیش از یک ماه طول می کشد. این حرفه ای نیست که بتوان در عرض چند هفته یاد گرفت.
- عکاسان چه چیزی می توانند در اینستاگرام بفروشند؟ آواتارهای انحصاری، کارتون، لوگو، عکس و تصویر ساده، پرتره (معمولی و متحرک)، طراحی. چه کسی به این محصولات نیاز دارد؟ مدیران محتوا، مدیران حسابهای تجاری و کاربران عادی که میخواهند محتوای منحصربهفردی برای تبلیغ صفحه خود یا افزایش علاقه مخاطبان به دست آورند.
متاسفانه حتی یک درآمد تقریبی را نمی توان به طور خاص برای این روش سود محاسبه کرد. عوامل بسیار زیادی بر این امر تأثیر می گذارد. در میان آنها، شاید مهمترین آنها سطح حرفه ای بودن خود عکاس باشد.
ایده شماره 4: انجام مشاوره بازاریابی
شما می توانید به عنوان یک مدیر تبلیغاتی هم در شرکت و هم "برای خودتان" کار کنید. در مورد دوم، تبلیغ حساب های دیگران معمولاً یک سرویس مورد توجه است. شرکت هایی هستند که در تبلیغات تخصص دارند. سازمان هایی که مدیران ارتقاء را در کارکنان خود ندارند به آنها مراجعه می کنند. در عرض چند ماه می توانید به این حرفه مسلط شوید.
برای اینکه کسب و کار شما موفق باشد و کسب و کار شما رونق بگیرد، باید تعدادی از قوانین را دنبال کنید:
- با نکات رایگان شروع کنید. این یک راه عالی برای جذب مشتریان جدید و بهبود مهارت های شما در عمل است. ابتدا باید برای شهرت خود تلاش کنید و سپس برای شما کار خواهد کرد.
- از پلتفرم های ویژه برای تجزیه و تحلیل محبوبیت حساب خود و نمایش آمار استفاده کنید که به شما کمک می کند استراتژی تبلیغات خود را به درستی تنظیم کنید.
- فراموش نکنید که بهترین کار خود را به مشتریان بالقوه نشان دهید. برای این کار باید یک نمونه کار حرفه ای ایجاد کنید.
- به طور منظم درگیر شوید و مخاطبان خود را افزایش دهید.
- فرآیند تبلیغات را با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی ویژه بهینه کنید.
- به طور مداوم مهارت های خود را بهبود بخشید.
ایده شماره 5: فروش اکانت اینستاگرام
در اینستاگرام می توانید اکانت های صفر و تبلیغاتی را بفروشید. دومی البته تقاضای زیادی دارد و چندین برابر گرانتر است. هر چه تعداد مشترکین، پست ها، نظرات و لایک های بیشتری داشته باشید، پول بیشتری می توانید برای معامله دریافت کنید.
چرا مردم به چنین صفحاتی نیاز دارند؟ حساب های تبلیغاتی برای فروش ترافیک استفاده می شود. به عنوان مثال، شما فعالانه صفحه شخصی خود را تبلیغ کردید و مخاطبان زن زیادی را جمع آوری کردید. این حساب را میتوان توسط هر وبمستری که با تبلیغکنندگانی که محصولات زنانه ارائه میدهند کار میکند، خریداری کرد. همچنین ممکن است برای مصرف کننده معمولی که به عنوان مثال می خواهد فروشگاه لوازم آرایش آنلاین خود را راه اندازی کند و نیاز به یک حساب تجاری با مخاطبان دارد، جالب باشد.
حساب های صفر برای مقاصد دیگر استفاده می شود. آنها را می توان در بسته بندی با قیمت مناسب فروخت. از این صفحات برای کلاهبرداری از لایک ها، نظرات و اشتراک های حساب های تبلیغاتی استفاده می شود. مالکان برنامه های خاصی را نصب می کنند که به شما امکان می دهد تمام ربات ها را در "یک پنجره" مدیریت کنید.
اشتباهات معمولی کسب و کار در اینستاگرام و نحوه جلوگیری از آنها
همه نمی توانند شروعی تیز داشته باشند. بسیاری آموزش ها و دوره ها را ارائه می دهند، اما به دلایلی افراد در آنها ثبت نام نمی کنند. سه اشتباه اصلی وجود دارد که باید از آنها اجتناب کرد:
- در انجام تبلیغات کوتاهی نکنید.
- عدم تفاهم بین شما و مخاطبان هدف. اگر دانش زیادی دارید، اما مطلقاً نمی دانید چگونه توضیح دهید، دوره های شما خسته کننده است و بیشتر شبیه سخنرانی های یک استاد قدیمی در مؤسسه است که به طور دوره ای با مخاطبان به خواب می رود، پس باید تاکتیک ها را تغییر دهید.
- محصول شما قدیمی است. دوره های شما به سادگی برای کسی جالب نیست. شاید تخصص شما مربوط به گذشته باشد یا حرفه جدیدی به وجود آمده است که جایگزین حرفه شما شده است.
- ۰ ۰
- ۰ نظر